2009-10-11

Kolorosfera nr 15!

Witam z powrotem w kolejnej , już 15 edycji Kolorosfery z nowym próbnikiem, który - mam nadzieję - spodoba się miłośniczkom kolorów ziemi :) Do zestawu "eco" dodałam granat i tak oto przedstawia się dzisiejszy próbnik:



ciemna zieleń ---> ecru ---> granat ---> żółty

Myślę, że będzie świetnie pasował do jesiennych zdjęć, ale także do typowo chłopięcych klimatów, a może zaskoczymy siebie nawzajem tworząc coś, czego nikt nie spodziewa się po tym zestawieniu kolorystycznym? :)

Ten próbnik będzie szczególny, jak i cała edycja. Potrwa do 25.10. 2009, podsumowanie zostanie przedstawione do końca października i będzie to OSTATNIA edycja Kolorosfery na tym blogu.
Wszelkie wyjaśnienia, objaśnienia oraz informacje dla zainteresowanych także ukażą się tutaj z końcem miesiąca.

Tymczasem zapraszam do zabawy, wierzę, że wspólnie stworzymy jeszcze więcej ciekawych prac, które staną się inspiracją do sięgnięcia po nietypowe zestawy kolorystyczne.
Dziękuję i pozdrawiam ciepło!

3 komentarze:

Lena Wz pisze...

No, to trzymam kciuki :-) Wiem, że będzie czad, bo Ty Karolko kreatywna babeczka jesteś! :-)
A próbnik świetny :-)

Ludkasz pisze...

to ja nieśmiało zgłaszam swoją karteczkę
http://kramikludki.blogspot.com/2009/10/kolorosfera-15.html
Mam nadzieję,ze się nadaje:)

Barb Słomińska - Mucia pisze...

moja poszla mejlem wczoraj :)