2007-04-28

Ja też, ja też...


rozpoczęłam dłuuuugi weeekend:) na rozgrzewkę scrap z wykorzystaniem digi zestawu zrobionego przez Kasię Don't Forget Autumn Freebie Kit
Staram się nie dać pochłonąć kolejnej pasji, bo czasu z trudem wystacza na tradycyjny scrapbooking, ale nigdy nie mówię nigdy;) Kiedy pod nogami plącze się wszędobylski 2,5-latek, zafascynowany zawartością scrapbookowych pudeł i pudełek, to jest to wersja w miarę bezpieczna, i dla niego i dla moich scrapowych skarbów:)
Właśnie sprawdziłam, to mój ósmy digi-scrap zrobiony w Adobe Photoshop Elements w ciągu ostatnich 18 miesięcy:D To średnia chyba nie jest taka zła?
Kasiu, dzięki za zestaw. Uwielbiam takie papiery i takie kolory! Postanowiłam nie znęcać się nad tym zestawem własnymi dodatkami, tylko serduszka sobie powycinałam.
PS: Na scrapie wyżej wspomniany Wszędobylski, który po trudach dnia uśpił kota-przytulankę wypożyczoną od niani. Sam też udał się w objęcia Morfeusza, umożliwiając mi nocne scrapowanie:)
~~Beata~~

1 komentarze:

Karola Witczak pisze...

Średnia rośnie, musisz się zawziąć! A scrap jest słodziachny!