2007-04-20

Prezent urodzinowy dla Karoli


Trochę się spóźnił, ale najważniejsze, że dotarł:) Solenizantka już się ucieszyła i go oswoiła.
Ten mini album zrobiłam z długiego paska kartonu złożonego tak, aby uzyskac kieszenie, które nastepnie przeszyłam ręcznie. Do każdej kieszonki przygotowałam po jednym tagu z nazwami miesięcy. Na tagach, mam nadzieję;), pojawią się notatki z każdego miesiąca, aż do kolejnych urodzin. Po drugiej stronie mini albumu jest miejsce na zdjęcia. Całość, wraz z kartką urodzinową zapakowałam do papierowej torby, którą ozdobiłam monogramem i kwiatkami. Reszta zdjeć jest już w mojej Galerii więc zapraszam:)
~~Beata~~

This is Karola's birthday gift which was finally delivered:) It's a tag book. You can see all the pictures in my Gallery

3 komentarze:

ScrapLab / s3f pisze...

Wiesz ile radości i wzruszeń dają mi takie prezenty! Na pewno go dobrze spożytkuję, ale... aż szkoda używać taki cudny!!! Dziękuję Ci :*
/Karola

Anonimowy pisze...

śliczna kartka!! wszystkiego najlepszego!

Anonimowy pisze...

ups...album