2007-04-24

... To nie salon damsko - męski!!!

... Ja tu scrapa mam!!! Damsko - Męskiego :)))
Gryzłam się jakiś czas z myślą, aby zrobić dziewczęcą kompozycję w męskich kolorach, zdjęcie miałam idealne - "Róża w Ikea, w wieku 10 miesięcy", tylko układ... nie miało być słodko, ponieważ zdjęcie oddawało ówczesną naturę Róży - spokojną i ułożoną ( dlaczego tak jej nie zostało???), w końcu postanowiłam wykorzystać niebiesko - brązowe papiery DCWV, które jeszcze mi zostały po kilku pracach dla małych chłopców, dodać trochę oliwkowego i granatowego kartonu i rozjaśnić wszystko bielą, delikatne "dziewczęce" akcenty to kwiatki i falbanki - tak powstał ten układ. Okazuje się, że można zrobić "dziewczyńskiego" scrapa bez odrobiny różu :) Po kliknięciu na zdjęcie zobaczysz je w w powiększeniu. /Karola

5 komentarze:

Heather pisze...

I love the blue mixed with the subtle earth tones. You do lovely work.

AgnieszkaAnna pisze...

piękna, jak wszystkie Twoje prace Karolino, marzę o zrobieniu czegoś choć w połowie tak ładnego...
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

A ja tam widzę jakieś przebłyski odcieni różu ;-), źle skalibrowany monitor, czy co?
Skrapik pierwsza klasa! Pozdrawiam serdecznie!

Anonimowy pisze...

Oj, jak na to patrzę, to aż chce się pobiec po papier i nożyczki! A ja tu w pracy siedzę...
Rewelacyjna strona.

Anonimowy pisze...

Dzięki kobitki!
Heather - thank you girl!
Agnieszko - przestań marzyć i nożyczki w łapki! Szybko zmienisz zdanie :)
Aga - różowego tam tyle co to małe po środku na zdjęciu! :D ani odrobiny więcej :)))choć mi ręka zadrżała nad fajnym brudno - różowym kartonem, ale byłam twarda i siem nie dałam! O!
Kayla - kochana, a od czego są urlopy i zwolnienia lekarskie ? ;)Poza tym w Twojej pracy nikt nie zauważy że ciachasz przy okazji jakieś papierki :)