2007-05-26

Dzień Mamy Na Blogu


Dzień Mamy zaczął się bardzo przyjemnie-mój syn obudził się po 9-tej, a nie o 7.20, co jest jego zwyczajem od miesiąca. Miałam 'mnóstwo' czasu dla siebie i właśnie delektuję się poranną kawą w filiżance wykradzionej z kuchni rodziców, a będącej symbolem pewnych czasów i chyba dlatego ja lubię. Mały Wszędobylski ogląda albumy (chyba wybiera zdjęcia do scrapów;), a to w związku z obiecanym wolnym dniem dla Mamy. Chyba jednak muszę wkroczyć do akcji, bo zaczyna wybierać papiery!
~~Beata~~

PS: Wszystkiego najlepszego dla Mam:)
************************************************************************************
It's Mother's day in Poland and that's how I started celebrating:) Have a good one girls and enjoy your coffee;)
************************************************************************************

Taki prezent zrobiłam sobie na Dzień Matki, ale dopiero wczoraj wszystko przykleiłam. W końcu zescrapowałam jedno z moich ulubionych zdjęć z zeszłych wakacji, na którym jesteśmy ja i mój syn zapatrzony w niebo (a raczej w przelatujący samolot;) Tag z prawej strony wysuwa się spod zdjęcia i jest na nim przesłanie dla Nikodema, aby nigdy nie bał się marzyć, bo tylko wtedy osiagnie swój cel. A na drugiej stronie spisałam wspomnienia z pobytu w Santa Monica, gdzie z rodziną spędziliśmy cudowny dzień włócząc sie po deptakuw mieście, szukając prezentów w nowym, gigantycznym centrum handlowym, objadając się indyjskim jedzeniem i spacerując na molo. Ach, jak chciałabym tam wrócić!


************************************************************************************
I made this LO as a Mother's Day gift from me to me:) This is one of my favourite pictures from last summer. It was taken after a long day in Santa Monica where we had a lot of fun. The journaling on the tag behind the picture tells all about this wonderful trip. And on the other side I wrote a personal note to my son about not being afraid to dream.

Credits: patterned papers-Marcella by K (love the bright colors in this kit), plain cardstock, flowers and ribbons. I traced the Basic Grey monograms on plain cardstock, cut them myself and decorated with some stitching and bling.

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

mniamuśna kawa :) dziewczyny 100 lat dla Was i wszystkich mam :)

Anonimowy pisze...

Beautiful LO!

Leslie
knitterfan1000s@sbcglobal.net

Shell pisze...

great layout could you please share the credits for it? thanks also for the kit

ScrapLab / s3f pisze...

thanks for all the comments:) the patterned papers are from Marcella by K kit, a lucky bargain from Big Lots;)

Anonimowy pisze...

Very beautiful !!! I love your scrap !!!
Désolée mais mon anglais n'est pas très bon, je suis ravie de découvrir ton blog !!!
christal83