2007-05-19

Zimowy scrap

Skończyłam go wczorajszej nocy. Scrap zrobiony metodą 'na Joyca', po prostu biorę papier i nożyczki i zaczynam ciachać... i nigdy nie wiem, co z tego wyjdzie:)
'Owie' (czyt. ałi) to poraniony nosek, bo tak mój syn nazywa wszystkie rany odniesione w boju. Opis jest zrobiony w PS-ie, bo musiałam najpierw spróbować:) później sama ręcznie dopiszę historię na scrapie. Niebieski karton-baza jest pomazany tuszem (a nawet trzema), reszta to BG Blitzen i
karbowany karton . Napis 'zimowe' zrobiłam z monogramów, które pomalowałam niebieską farbą strukturalną, a później białą akrylówką, żeby uzyskać taki zimowy efekt:)
~~Beata~~

***********************************************************************************
This is my son in January 2006 after he slipped on icy sidewalk and scratched his nose:( I used Basic Grey Blitzen collection and dimensional paint to decorate the chipboard alphabet and I hand cut the swirls. The brown snow flake is 'borrowed' from a Christmas ornament:)
'Zimowe'- winter (adj.)
TFL:)
************************************************************************************

1 komentarze:

Joy pisze...

Thank you so much.