2007-06-13

0 % Cukru!

Czy tematy bliskie kobiecie muszą być słodkie? Nieee... A skąd! Czy ciąża, narodziny (dziewczynki!) muszą być ubrane we wszystkie odcienie różu? Nieee... Ja założyłam, że album z okresu ciąży - jest moim własnym albumem, albumem kobiety, a nie dziecka, bez przesłań "kochanie tutaj jesteś w brzuszku..." ... zrobiłam go dokładnie tak, jak chciałam, bardzo symbolicznie... Kolory także są symboliczne:
biel - kojarzy mi się "medycznie"
bordo - kobieco
niebieski - ponieważ córa miała być synem ;)
a czarny.. no cóż... nie każda ciąża przebiega bez problemów, czarny - to smutek, który także towarzyszył...
Papiery również... symbolicznie - SEI Grandpa's Attic skojarzyły mi się piżamowo i całkiem odpowiednio do tego typu albumu...
Album z okresu ciąży zamyka zdjęcie z podpisem "Urodziłam!" - ale nadal nie wiadomo cóż urodziłam :) dziewczynkę czy chłopca? :)
Dlatego powstał album - kontynuacja, a właściwie kieszonkowy mikro albumik "Pierwsze Chwile", dokumentujący całe 2 doby spędzone w szpitalu - od narodzin do wyjścia do domu :)Tutaj dodałam odrobinę brudnego różu, także z kolekcji SEI, tym razem Aunt Gerti's Garden(garden gloves). Do obu albumów powstały pudełka do przechowywania, obywda albumy łączą maszynowe szwy, poza tym większy jest ciemniejszy, mocniej przybrudzony, z mnóstwem elementów, a malutki ma minimalną ilość ozdób.
Taka pamiątka jak najbardziej mi odpowiada, mam nadzieję, że córka nie będzie miała mi za złe w przyszłości, że w obu albumach nie ma motyli i tęczy barw... :)
/ Karola



12 komentarze:

Anonimowy pisze...

Oba są piękne! cudowna pamiątka! podziwiam Twoją pomysłowość i sposób dekorowania albumu - taki w sam raz :)

Anonimowy pisze...

fantastic!!!great colors and love all the little details!!

Anonimowy pisze...

oba sa fantastyczne :)

Budaházi Brigitta pisze...

beautiful mini album,again, Karola. I especially love those little cardboard flowers they look wonderful.

ScrapLab / s3f pisze...

Chwilko - Dziękuję Serdecznie! :)
Malacima - Thank you so much for all your kind comments !
Filka - :)))) Teraz Twoja kolej!
Gigi - dear, you made my day :)

Anonimowy pisze...

Sliczne. obydwa.
i najwazniejsze ze da wlasnie takie "Twoje", a ten malutki jest jak najbardziej dziewuszkowy:)

jednak mnie bardziej kreci ten z okresu ciazy- kolory, dodatki- wraz z pudlem zamykajacym calosc, byc moze dlatego,ze klimaty przybrudzen i lakko tajemniczej hmmmm mrocznosci(nie wiem czy to wlasciwe slowo???) sa mi bardzo bliskie.
podziwiam i zazdraszczam. nie tylko albumow.

Anonimowy pisze...

aa to bylam ja:)

ScrapLab / s3f pisze...

Dziękuję Jadwiszko! Mnie tez "kręcą" takie klimaty, takie niedosłowne i hmmm... "inne"? Pozdrawiam ciepło!
Karola

Anonimowy pisze...

bardzo ładne, takie nostalgiczne (-jak dla mnie)

almadr pisze...

Przepiękne - oba!Masz talent! Chapeau bas ;-)

Anonimowy pisze...

Hi

Anonimowy pisze...

sex lesbian sex story having sex teen very young free sex teen video