2007-06-07

Kocha, Lubi, Scrapuje...

Pamiętacie to: "kocha, lubi, szanuje, nie chce, nie dba, żartuje..." :) Zabawna wyliczanka... Kiedy zobaczyłam Najmłodszą na schodach przed gankiem obrywającą płatki kwiatów dokładnie ta wyliczanka przyszła mi na myśl... Chwyciłam aparat i już wiedziałam, że to zostanie zapamiętane... :) Nie sądziłam jednak, że dopiero po roku :))) Uwielbiam to zdjęcie... dlatego nie chciałam (choć raz!) przesadzić z dodatkami, postanowiłam natomiast wreszcie wykorzystać szeroką bawełnianą taśmę koronkową, która także leżała i nabierała mocy przez rok - jak to zdjęcie :)
Lepiej późno niż wcale - jak mawiają :)
/ Karola


p.s.
Chwilowy zastój na blogu sponsoruje literka Z i cyferka 3 jak trójka zapracowanych :) Na szczęście ta praca przynosi "pokazywalne" efekty, które mam nadzieję niebawem wypłyną i na blogu...

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

love the colors and laces!she so cute!wondeful job!