2007-07-27

Mała powtórka z rozrywki :)

Powtórka, ponieważ ostatnio już robiłam coś podobnego (patrz post niżej, w małej torebce !) :) Ale "małych rzeczy" nigdy za wiele :) Dziewczyny z forum ScrapPassion poprosiły mnie o wykonanie mikro albumu - "składaka", a raczej o opis wykonania i choć czasu jak na lekarstwo - udało się wygospodarowac chwilkę i jest :)
Składaków zrobiono już w scrapowym świecie miliony :) i jest się czym inspirować... Myślę, że to bardzo fajna forma nie tylko na mini/mikro album, lecz również na niebanalną kartkę okolicznościową :) Mój składak powiększy się jeszcze tylko o aktualne zdjęcie Najmłodszej z najśmieszniejszą_miną_świata i powędruje do mej przepastnej torby, będzie mi poprawiał humor na badaniach lekarskich :D i polowaniu na odpowiedni odcień brystolu :D
/ Karola



4 komentarze:

Anonimowy pisze...

to jest szalenie fajna rzecz ;)
wykonanie ... mhmm
piekne :)

Anonimowy pisze...

to jest . . . genialne!!!

Zainspirowałyście mnie, stałam sie nie tylko fanką ale mam nadzieje już wkrótce amatorką scrap'owania.

AgnieszkaAnna pisze...

mistrzostwo świata bez dwóch zdań...

ScrapLab / s3f pisze...

Dziękuję! Chyba nastała moda na składaki :)U mnie prawie hurtowa produkcja :) Pozdrawiam! Karola