2007-08-15

"Chcę duuużo wszystkiego!!!"

... tak napisała mama Mateusza :) Jej życzenie się spełniło. Album, o którym już wspominałam, a który jest już gotów do wysyłki, zawiera prawie pełne spektrum technik i materiałów stosowanych w scrapbookingu, są i scrapowe papiery o różnej gramaturze i papiery czerpane, szwy, przybrudzenia, tuszowanie, przetarcia, malowanie, paper piecing i misie z mullberry, wstążki, taśmy, sznurki i kwiatki, metalowe i drewniane ozdoby, ćwieki, naklejki, tagi duże i małe, bazgrołki i stemplowanie.. i... tylko wisienki na czubku brakuje :) Album - gigant, ponieważ zarówno format jak i wszelkie sugerowane ozdobniki dały mi nieźle w kość, ma ok. 7 cm grubości! No i co... kolejne wyzwanie za nami, a jaka frajda!
Nie napiszę "ufff", tylko zmykam do następnego scrapbooka, tym razem wracam do "mojego" rozmiaru mini i już zacieram ręce, bo mam fantastyczne zdjęcia do aranżacji :D. Załączam detale z albumu, a więcej niebawem w Galeriach ScrapLab.
/Karola

P.S. Moje nowe miłości - guziki, tusze Tima Holtz'a i klej w sprayu Tesa :)



0 komentarze: