2007-10-21

Chotto Matte

Forum ScrapPassion ma fantastyczny Dział Rozrywkowy - pomysły na zabawy przednie a ile przy tym radości! Wziełam udział w wymianie Chotto Matte ( z japońskiego "Czekaj chwilę!") organizowanej przez Kaylę1331, z zasadami bardzo podobnymi do klasycznego Swap-a. Wymiana z osobą, która jest przede mną na liście oraz z tą, która zapisze się do łańcuszka po mnie. Jako, że jest to wymiana tematyczna - osoba, która chce otrzymać niespodzianki tenże temat narzuca, a spełniacz życzeń - stara się spełnić :) Magda {Tores} zapragnęła czegoś z motywem kół i różowo - zielonego, natomiast Ania {Babsko vel Nulka} czegoś starociowego czy też vintage. :) Paczuszki jakie pofrunęły do obydwu "partnerek w wymianie" widać na załączonym obrazku, mam nadzieję, że zawartość je ucieszy ;) Ja miałam mnóstwo frajdy kompletując te niespodzianki, mimo, że wcześniej broniłam się przed tego typu zabawami, wymianami - teraz sama sobie się dziwię :D (baaardzo się dziwię) Świetna zabawa - gorąco polecam! Wkrótce pokażę, co też kryło się w środku paczek, ale dopiero kiedy adresatki oswoją się z zawartością ;) A niespodzianki, które ja otrzymałam pokażę za momencik, kiedy tylko ja się z nimi oswoję, a raczej kiedy wyjdę z ciężkiego szoku :D
/Karola


3 komentarze:

Babsko pisze...

jejciu jejciu ile tego i jak cudnie zapakowane! :)))) GDZIE TEN LISTONOSZ??

Babsko pisze...

melduje, że listonosz dotarł. stop
wpadłam w zachwyt. stop
i trwam w nim. stop
jakby co proszę o reanimacje. stop

:*

ScrapLab / s3f pisze...

Ależ się cieszę! :D Niech Ci skarby służą :D
Karola