2007-10-09

{kwadratura koła}

Ile kół, kółek, kółeczek, okręgów, groszków, kropek i ... guzików mieści się w kwadracie 30 x 30 cm? Duuużo. A nawet duuuużo więcej :) Odkąd opętał mnie motyw koła, odtąd w kółko tworzę coś okragłego :D Nie zamierzam nawet przystopować, tak bardzo mi się spodobało, że ugrzęznę sobie w tym temacie na dłużej :) Maszyna do szycia także ostatnio jakoś chętniej współpracuje, a moja guzikowa miłość - nie przemija... Wprawdzie jestem ostatnio nieco skołowana i sporo dzieje się wokoło mnie, ale co tam... nie każdy scrap kołem się toczy ;) i kołomania także kiedyś znajdzie swój kres... Załącznik poglądowy - Najmłodsza z pochmurną miną w pełni wiosny 2007 :
/Karola


5 komentarze:

Anonimowy pisze...

hello carola,
very nice i love colors, flowers and the sketch... and your girl is so cute but not very happy this day !!!
christine

Anonimowy pisze...

Hej, mam problem bardzo mi sie podobają twoje prace i te dodatki które umieszczasz w download-one mi sie nie chcą ściągnąć. i mam małą prośbę do Ciebie, czy mogłabyś mi przesłać to mailem? Byłabym Tobie bardzo wdzięczna. mój mail agatka_ok@o2.pl Z góry dziękuje ;*

Babsko pisze...

to chyba jakaś epidemia kółkowa, bo mnie też złapało!! może potem przyjdzie czas na kwadraty, trójkąty?? buziole :))))

Anonimowy pisze...

hello!
it's very nice, and colors are beautiful!! I can't speak english very well, sorry!
bye

Anonimowy pisze...

Beautiful colors and design !
M-A