2007-11-27

Duet 20 x 20

Taki oto duecik na bazie podobrazia stworzyłam w tzw. międzyczasie. Rozpoczęłam na pokazie w Tiimari, dokończyłam w wolnej chwili całkiem niedawno.
Bazy, których użyłam pochodzą z Tiimari, myślę, że jest to świetny pomysł na zabawę nie tylko z papierami, ćwiekami czy kwiatami, ale i farbami i tuszami, które fantastycznie podkreślają fakturę bazy.
Taki duecik można postawić na mini sztalugach lub powiesić na ścianie - w każdym przypadku jest dobrze, byleby obrazki sąsiadowały :)
/Karola



3 komentarze:

Nowalinka pisze...

Ech, naprawdę pięknie wyszło...te delikatne kolory, Miodzio!
Cudowny duecik, mozna podziwiać godzinami.
Gratuluję! :D

Anonimowy pisze...

adorable!!

Kamaftut pisze...

Karola jak zwykle zadziwiasz Swoimi dziełami. Masz rączki stworzone do twórzenia takich cudowności. Ach gdybym ja tak umiała ...