2008-01-20

Stemple dla Babci i Dziadka

Rzecz jasna na kartkach, które przygotowałam dla Babć i Dziadków z okazji Ich Świąt, które już za momencik. Dość łatwo zauważyć, że mania stemplowania opanowała scrapową Polskę i sądzę, że ta epidemia potrwa u nas dłużej niż długo ;) Nie ukrywam, że dopadła i mnie, choć właściwie dokładnie rok temu wzbraniałam się przed tym uzależnieniem i twierdziłam uparcie, że stemple nie są dla mnie, że nie dam się "wrobić" w kolejną manię i nie uzależnię się od technik, możliwości jakie dają pieczątki. Akurat! Kiedy Fancy Pants Design wypuściło kolekcje stempli w kompletach po kilkadziesiąt sztuk złożone w formacie 12 x 12 cali - nie mogłam sobie odpuścić! Fantastyczna sprawa - mnóstwo wzorów w jednym komplecie = miliardy możliwości. W klubie uzależnionych od stemplowania jest już wiele polskich scraperek, które zwykle wybierają wzory z kolekcji Autumn Leaves i Fancy Pants. W związku z nie bylejaką okazją, którą jest Dzień Babci i Dzień Dziadka - pokażę dziś kilka kartek, do których stworzenia użyłam stempli Fancy Pants {Pollen Dust} oraz Kelly Panacci {360 Degrees}, oraz papierów Kelly Panacci i My Minds Eye

/Karola
************************************************************************************
As you can see below, Karola's love for stamps is growing. She made the cards below using stamps by Fancy Pants (Pollen Dust) and Kelly Panacci (360 Degrees).

5 komentarze:

Beata pisze...

już ci mówiłam, ze niebieska z kwiatkiem jest powalająca, ale ta z motylem... że ja ten papier przegapiłam;)

cwasia pisze...

Karola, omiemiałam...prawdziwe śliczności, cuda, cudeńka.

Anonimowy pisze...

gorgeous cards!!

ScrappyBlueStones pisze...

Taka fatalna pogoda za oknem, a ty takie cuda jesteś w stanie stworzyć... Super!!

Agnieszka Posłuszny pisze...

Fantastyczne kartki! :-)