2008-03-04

Midi - Mini - Mikro

Mini albumy bardzo mocno zapuściły korzenie w scrapbookowej twórczości, wydawałoby się, że takie to małe, że mniejsze być nie może, a napewno nie seryjne, bo gdzież tu zdjęcia, gdzie miejsce na opisy? Otóż jeśli ktoś tak myśli - ja wyprowadzam z błędu. Okazuje się, że format 10 x 10 cm jest wystarczający, aby umieścić w nim i zdjęcia i opisy, taki malutki album nie nastręcza problemów w przechowywaniu, można nosić go w torebce, można nawet w kieszeni, kusząc się na roboczą nazwę "albumik kieszonkowy"... Może stać się niezobowiązującym prezentem lub skondensowaną chwilką własnych wspomnień. Udało mi się ostatnimi czasy zrobić kilka takich malutkich, mieszczących się w dłoni albumów :)
/Karola

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

A jakie są w środku?

jaśminowasia pisze...

Lubię takie małe albumy...

Anonimowy pisze...

Karola świetne albumiki, z reszta jak wszystkie Twoje prace.
Jestem strasznie ciekawa środka, zagospodarowania wew. tej małej przestrzeni.

Ana pisze...

piękne albumiki, szczególnie ten zielono-niebieski mi się podoba:)

aaaasssssaaaaa pisze...

cudne, zakochałam się w tej formie....