2008-03-26

Nik the Builder

Bob Budowniczy to jedna z ulubionych bajek mojego syna. Ale już sama nie pamiętam, co było wcześniej: miłość do kopar czy fascynacja bajką z Bobem w roli głównej? Chyba jednak kopary, a płyty z bajkami pojawiły się po takich akcjach, jak widać na załączonym obrazku. Za każdym razem wracając z placu zabaw, postój przy Samotnej Koparze był obowiązkowy. A za którymś razem udało mi się zrobić te zabawne zdjęcia, które w końcu doczekały się oprawy:)
~~Beata~~
Ściana z cegieł to ręczna robota, jak na Boba przystało;) A ten żywy, ceglany kolor to tusz Tima Holtza Fired Brick

4 komentarze:

aaaasssssaaaaa pisze...

super scrap, u nas tez fascynacja Bobem:)

Agnieszka/Mirabeel pisze...

świetny scrap, moje młodsze dziecię tez kocha koparki! Podoba mi się kartka z kalendarza...no i zastanawiałam się skąd masz taki papier w cegły ;) czytam zawsze na końcu, nie wiem czy byłabym tak cierpliwa :) Bardzo mi się podoba, świetne fotki !!

Babsko pisze...

świetny scrap!!!

ScrapLab / s3f pisze...

dziękuję wam:) może jakiś "klub przyjaciół Boba"? albo małe wyzwanie na scrapa z maszynami budowlanymi:D?
pozdrawiam,
~~Beata~~