2008-04-07

Scrapnij Mnie! - Inauguracja :)

Niniejszym postem rozpoczynamy naszą nową zabawę, która ma polegać na scrapowaniu siebie nawzajem :) Uściślając - Karola - Beatę, Beata - Karolę, wraz z całym dobrodziejstwem inwentarza, a raczej wszystkim tym, co uda nam się przechwycić w zdjęciach. Jakiś czas temu wymieniłyśmy się pakietem przeróżnych zdjęć z wyraźnym, nie znoszącym sprzeciwu nakazem : Scrapnij Mnie!
Jako, że nasze nawyki scrapowe często znacznie się różnią, różnimy się także w upodobaniach i ulubionych schematach kolorystycznych, zatem postanowiłyśmy doedukować się od siebie jeszcze bardziej aniżeli do tej pory. :-))) To takie długofalowe wyzwanie, które postanowiłyśmy oznaczyć specjalną zakładką i mamy nadzieję, że czas pozwoli nam na regularne dokładanie cegiełek :D

A oto i Nr.1 Karola dla Beaty.
Scrap 30 x 30 cm, w rolach głównych: Beata i Nikodem. :)
Uwagi: Zdjęcie już wstępnie obrobione przez Beatę, jego jaskrawa i zupełnie "nie moja" kolorystka dała mi w kość. Świetne wyzwanie, nie lubię granatu, a w połączeniu z pomarańczem wydawał mi się koszmarny. Pomyłka. Świetne zdjęcie we wszystkim świetnie wygląda :) W oryginale Beata wisi na poprzeczce od huśtawki, niezbyt dobrze to widać na zdjęciu, dlatego wpadłam na pomysł dorobienia gałęzi, mam nadzieję, że udało się zachować ten szalony moment :)
Bazowy papier od MME Everyday Tango, do tego skrawki z DCWV, stemple Kelly Panacci, farby Pebeo, biała akrylówka, sztuczny kwiat z kwiaciarni, papierowe kwiaty Prima, tusze Ink It Up i gotowe etykiety.

/Karola



0 komentarze: