2008-04-19

Wszystkiego NAJ, Karola!

Dzień prawie się skończył, Karola wróciła już ze spotkania w Krakowie, więc tylko krótko: WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN!
Przykro mi, że nie mogłyśmy spędzić tego dnia razem, ale kiedyś zrealizujemy nasze plany i bójcie się narody;)
A taki prezent, m.in., powędrował do naszej solenizantki (reszta w mojej galerii) :


Amisze to jedno z wielu zainteresowań Karoli, więc ich zdjęcia skrzętnie kolekcjonowałam podczas wakacyjnych podróży, aby powstał właśnie ten album. Nie jest ich wiele, ponieważ starałam się uszanować ich niechęć do fotografii, ale sporą część udało mi się zrobić w 'Wiosce Amiszów', gdzie jest to dozwolone. A reszta przytrafiła się gdzieś po drodze, przejeżdżając przez hrabstwo Lancaster w Pensylwanii.

~~Beata~~

*************************************************************************************
Karola had her birthday today and I made this Amish album for her, knowing what she might like;) Happy Birthday again!

4 komentarze:

Monia vel bobinia pisze...

No nie to Karola miała wczoraj urodziny ??? Szkoda, że nie wiedziałam - chociaż wyściskałabym cię Karolko na spotakniu :)
A albumik amiszowy jest prześliczny, chylę czoła zwaszcza jeśli chodzi o wykonanie okładki !!! Świetny patchwork :)

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Karola jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!

Beata, album jest rewelacyjny!!!!

Karola Witczak pisze...

Beata, nie powtórzę publicznie tego co czułam, kiedy go dostałam :D Ale Ty wiesz... za całe wielkie serce jakie w niego włożyłaś, za to, że znasz mnie jak łysego konia :D i za wszystko ogółem - Dziękuję! :* Było mi Ciebie bardzo brak, ale zaraz sobie odbijemy :D
Dziewczyny - wielkie dzięki za życzenia :*

aaaasssssaaaaa pisze...

przejrzałam w galerii cudny okrutnie!