2008-05-26

Mama i Dom, Dom i Mama...

Dziś - jak zdecydowana większość Mam - świętowałyśmy Dzień Mamy. Odkąd dobry los obdarzył nas potomstwem - odtąd już nic nie było takie same. To dzięki macierzyństwu odkryłyśmy magię scrapbookingu, dzięki naszym dzieciom i dla nich - staramy się celebrować każdą chwilę i cieszyć najmniejszą przyjemnością jakie funduje nam życie... Pielęgnujemy własne wspomnienia z dzieciństwa oraz wspomnienia naszych dzieci, dzięki czemu w dniu, kiedy nasze dzieci staną się rodzicami - będą mogły przekazać te wszystkie wspaniałe okruszki czasu zamknięte w albumach - swoim dzieciom. I kiedyś być może moja córka, w Dniu Matki dojdzie do podobnych refleksji jak ja dzisiaj :)
Wszystkim Mamom, po Dniu Szczególnym, zapewne pełnym wrażeń i wzruszeń - życzymy, aby świat wokół nich nie ograniczał się wyłącznie do świętowania macierzyństwa tylko w ten jeden dzień w roku... :) Samych szczęść małych i dużych - każdej Mamie, bo każda jest Najwspanialsza!
Z Mamą częstokroć silnie kojarzy się Dom jako gniazdo, z którego z czasem wyfruwamy, ale też jako gniazdo, które zdarza nam się wić dla swoich piskląt :) Taki obrazek domku jako szczęśliwego azylu dla rodzinnych fotografii, ważnych zapisków czy po prostu na pociechę oka - zdarzyło mi się parokrotnie złożyć w scrapbookową formę. Oto one:


Na resztę domkowych form zapraszam na mojego bloga.
/Karola

0 komentarze: