2008-09-30

Sobotnie scrapowanie

W sobotę 27.09.2008 prowadziłam w Warszawie kolejne Warsztaty Podstaw Scrapbookingu. Jak zwykle teoria oraz tworzenie "pierwszego scrapa" 30 x 30 cm zajęło nam kilka sympatycznie spędzonych dłuuugich godzin.
Szkoliłam przemiłe kobietki, z których jedna przyjechała z bardzo daleka, a druga z całkiem bliska! Dodatkowo ucieszyły mnie odwiedziny dwóch cudownych scraperek, dzięki czemu Panie Kursantki miały okazję poznać nas w większym gronie i posłuchać o scrapbookingu "w kuluarach" :)
Oto fragmenty pięknych prac, stworzonych przez Panie na zajęciach - obie na neutralnym tle, w bardzo podobnej kompozycji, różnicą jest kolor i klimat zdjęć:


Zapraszam do zaglądania w nasz kalendarz warsztatów - już za chwilę Warsztaty Scrapbookingu w Pasji (C.H. Blue City), Festiwal Progressteron i jeszcze kilka niespodzianek w późniejszym terminie!
/Karola

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Lepiej powiedz prawdę, ze jedna z tych dwóch nadprogramowych scraperek przeszkadzała Ci w prowadzeniu warsztatów ciagle się wtrącając i odetchnęłaś z ulgą jak sobie poszła.

Buziaczki

Łódka pisze...

Co ja widzę: -)A ja wciąż nie mam czasu na zamieszczenie u siebie na blogu mojego scrapa ;-)Pozdrawiam.