2009-04-20

Kolorosfera nr 5 - Podsumowanie!



Piąta Kolorosfera - jak wspominałam była dedykowana :) Czasem taki wybryk pozwolę sobie zrobić, aby urozmaicić próbniki kolorami, których sama z własnej nieprzymuszonej woli = nie tknęłabym. I tak było z ostatnim próbnikiem (rzeczywiście go nie tknęłam! Narazie...) :



A oto przegląd Waszych niesamowitych prac stworzonych z wykorzystaniem próbnika nr 5:

BERBERIS (kartka)



BRISES (kartka)



IWONA (LO)



JAŚMINOWASIA (kartka)



LENA_WZ (kartka)



RENIA (ramka i LO)



ZIELICHA (kartki)



Cieszę się ogromnie, ze nadesłałyście tyle prac, wszystkie są wyjątkowe i świetnie oddają kolory próbnika! Bardzo dziękuję za udział w zabawie, mam nadzieję, ze skusicie się i na kolejny próbnik. A tymczasem - trochę zabawek ze sklepowych półek, które być moze ułatwią innym zabawę z 5. próbnikiem:


Papiery:


1. Nonsense Dilly Dally White Out WeMK, 2. NO. 2 Floral MME, 3. Boxer Wide Tie Basic Grey, 4. Marrakech Blue Nights Basic Grey, 5. Blush Romance Basic Grey, 6. Blue Awning Flowers Butterfly K&C



Dodatki:


1. Alfabet Papermania Curly Font Czerwony, 2. Tusz Kredowy Cats Eye Azurite, 3. Tusz Kredowy Cats Eye Alabaster, 4. Zestaw wstążek Colours Unlimited Blue, 5. Metalowe ozdobne ramki, 6. Ćwieki 3 mm Papermania Niebieskie, 7. Zawiasy Daisy D's , 8. Alfabet Doodlebug Loopy Lou , 9. Zestaw wstążek ozdobnych Colours Unlimited Blue, 10. Tim Holtz's Distress Ink Pads - Fired Brick, 11. Perły Kremowe Melissa Frances


Dziękuję i zapraszam na jutro - nowy próbnik już rano! ;-)

3 komentarze:

-Renia- pisze...

Tak, ten próbnik był cudowny. Kolory moje ulubione :D.

Dzięki temu w radosnym nastroju czekam na następny próbnik.

Buziaki.

Jednoskrzydła pisze...

Toż to moje kolory! aż klasnełam w dłonie - ale ja sama wybrałam bym o półtonu mocniej wybarwioną czerwień... marzy mi się stworzenie pokoju w tych kolorach, ale z zupełnym odejściem od skojarzeń z morskimi klimatami, bardziej mnie ciągnie do francyji :o) te kolory to jest To! buziaki, Ania

mamami pisze...

A ja zrobiłam pięknego scrapa a otem go spaścilam, bo przedobrzyłam i nie wysłałam, bo wstyd toto pokazać... ale jesczze kiedys sie zabiorę za te kolory.