2007-05-01

Majówkowo - Pomarańczowo

Majówkowa pogoda płata nam figle, a ja pomykam z aparatem tu i tam ścigając słońce :) Trochę słońca jednak znalazłam i udało mi się zrobić parę nienajgorszych zdjęć Najmłodszej, mimo, że miny stroiła pt. : "obrażam się na cały świat i pół wszechświata!".
Podobno kiedyś, gdzieś (???) pisałam i mawiałam, że nie cierpię pomarańczowego koloru :) Hmmm, chyba nie wiedziałam co piszę/mówię! ;-) W wiosennych scrapach pięknie mi się komponuje, szczególnie jesli zdjęcie wymusi taki schemat kolorów jak na załączonym obrazku :)
/Karola



Credits:
*Buckled ribbon by Bren Taylor Boone /www.brentboone.typepad.com
*Cardboard and cardboard frames by Miss Mint/www.peppermintcreative.com (Craft Jar freebie kit)
*'love you 4 ever' stamp by Miss Mint
*Special thanks to Atomic Cupcake actions/www.atomiccupcake.com
*Font - Odessa LET
(pp, fabric flower and stitching brushes by me)

1 komentarze:

ScrapLab / s3f pisze...

czy wy obydwie z Kasią chcecie mnie złamać? jeszcze kilka takich słodkich digi scrapów i mogę stracić silną wolę;) Róża wyszła na tych zdjęciach przeuroczo, a ona chyba najlepiej wychodzi kiedy stroi miny:) I jak widzę, jeszcze trochę i przekonasz się do wszystkich kolorów.
~~Beata~~