2007-05-01

Weekendu c.d.


Jak cudownie jest siedzieć w domu i cały wolny czas poświęcacć na scrapowanie! Można powiedzieć, że w końcu oficjalnie rozpoczęłam pracę nad albumem z zeszłorocznych wakacji. Chyba już najwyższy czas, bo następne czają się za płotem:) a zostało mi jeszcze kilka tysięcy zdjęć, z których trzeba wybrać te najważniejsze, aspirujące do albumu 'Our American Trip 2006'.
~~Beata~~
***********************************************************************************
Taking advantage of a very long weekend in Poland, I finally started 'Our American Trip 2006' album. I hope I'll be half way done before next summer is here;)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witajcie. Trafiłam na ten blog przypadkiem i bardzo sie cieszę :) od dawna podziwiałam scrapy Haiki :) ja zajmuje się głównie digi-zaczęłam robić realka ale coś marnie mi wychodzi i zarzuciłam to :) ale zbieram siły i chyba znów zacznę :) Pozdrawiam.

a-gus

kasia | szkieuka pisze...

ach, zazdroszcze dlugiego weekendu i wolnego czasu na skrapowanie! Album zapowiada sie niezwykle ciekawie - czekam na dalsze kartki, bo kto wie, moze sie cos zmalpuje na nasze wycieczki :) Moj papierowy album jest w tej chwili jakis rok do tylu - znajduje sie na wycieczce w Yellowstone, na Memorial Day 2006...