2007-08-27

"...bądź moją muzą..."

...bądź mi blondyneczką niedużą... tak sobie podśpiewuję kiedy scrapuję :) A że mam taką małą blondyneczkę zawsze blisko - dla niej ten album powstał. Aby wiedziała, że to jej zawdzięczam mój scrapbooking, dla niej to wszystko i na wieczną pamiątkę :) Tekst wykorzystany w albumie to moja wersja "Bądź moją muzą" autorstwa W. Młynarskiego wyśpiewanego cudnie przez A. Zauchę (uwielbiam! nieustająco!). Zmieniłam wersy saksofonisty na wersy scraperki, ubrałam najpiękniejsze zdjęcia w ulubione kolory, dołożyłam motyw motyli symbolizujący ulotną wenę i mamy album, który dodaje skrzydeł kiedy tejże weny brak.
Tutaj okładka i detale, a więcej zdjęć w Galeriach ScrapLab lub mojej Galerii.
...
Więc bądź moją muzą
bądź mi blondyneczką niedużą.
W skwar czy w deszcz
co robić masz wiesz
Co masz robić wiesz:
mów, śpiewaj, tańcz, się ciesz
a przytul czasem też,
scraperkom takich muz
potrzeba i już.
...
/Karola

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

dooglądałam sobie w Twojej galerii. albumik jest wspaniały!!! podziwiam Twoje prace, mam nadzieję, że i mnie kiedyś wystarczy odwagi by spróbować :)

AgnieszkaAnna pisze...

każda z Twoich prac Karolino powoduje u mnie głęboki wzdech ech...dlaczego ja tak nie potrafię. Twoją galerię przeglądam często podpatruję, uczę się, bardzo się cieszę że dzielisz się ze wszystkimi swoimi pracami. Dzięki!

ScrapLab / s3f pisze...

Dziękuję dziewczęta!
Chwilko - odwagi! To nic strasznego :D a jaka satysfakcja!
Aga - Potrafisz! I pięknie ci to wychodzi! :)
Pozdrawiam/Karola