2007-08-27

"...bądź moją muzą..."

...bądź mi blondyneczką niedużą... tak sobie podśpiewuję kiedy scrapuję :) A że mam taką małą blondyneczkę zawsze blisko - dla niej ten album powstał. Aby wiedziała, że to jej zawdzięczam mój scrapbooking, dla niej to wszystko i na wieczną pamiątkę :) Tekst wykorzystany w albumie to moja wersja "Bądź moją muzą" autorstwa W. Młynarskiego wyśpiewanego cudnie przez A. Zauchę (uwielbiam! nieustająco!). Zmieniłam wersy saksofonisty na wersy scraperki, ubrałam najpiękniejsze zdjęcia w ulubione kolory, dołożyłam motyw motyli symbolizujący ulotną wenę i mamy album, który dodaje skrzydeł kiedy tejże weny brak.
Tutaj okładka i detale, a więcej zdjęć w Galeriach ScrapLab lub mojej Galerii.
...
Więc bądź moją muzą
bądź mi blondyneczką niedużą.
W skwar czy w deszcz
co robić masz wiesz
Co masz robić wiesz:
mów, śpiewaj, tańcz, się ciesz
a przytul czasem też,
scraperkom takich muz
potrzeba i już.
...
/Karola

3 komentarze:

chwilka13 pisze...

dooglądałam sobie w Twojej galerii. albumik jest wspaniały!!! podziwiam Twoje prace, mam nadzieję, że i mnie kiedyś wystarczy odwagi by spróbować :)

Agnieszka pisze...

każda z Twoich prac Karolino powoduje u mnie głęboki wzdech ech...dlaczego ja tak nie potrafię. Twoją galerię przeglądam często podpatruję, uczę się, bardzo się cieszę że dzielisz się ze wszystkimi swoimi pracami. Dzięki!

scrappy3friends pisze...

Dziękuję dziewczęta!
Chwilko - odwagi! To nic strasznego :D a jaka satysfakcja!
Aga - Potrafisz! I pięknie ci to wychodzi! :)
Pozdrawiam/Karola