2007-08-29

{DATA}

Data – umowne oznaczenie dnia, miesiąca i roku, służy do zapisu kolejnych dni (dób) w kalendarzu, a przez to m.in. do oznaczania ważnych wydarzeń historycznych. - wg Wikipedii :)
Ekhm... tyle wstępu. Ważne dla mnie wydarzenia historyczne związane z moją rodziną i bliskimi znajdą swój zapis w tymże datowniku. Drobiazg ma formę harmonijki i jest naprawdę niewielkich rozmiarów, tak, że swobodnie mieści się w torbie, mam nadzieję, że pomoże mi nie zapominać kiedy są urodziny Teściowej! Więcej zdjęć w mojej Galerii.
/Karola


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Your kits are absolutely beautiful and I would love to use them, but am unable to download any-not one- I have tried several kits, several times each and each link is not valid. If all of them are not available anymore, please state because as they are still being advertised to come here for all of these beautiful freebies, and when we link here there is nothing available. Thank you so much and have a great day!

agusia.wyrwa pisze...

Świetny datownik!!! ja bym tylko podzieliła na miesiące, ale to z lenistwa, by po prostu spojrzeć i szybko wiedzieć :) Bardzo podoba mi się kolorystyka! Cudo!!!

ScrapLab / s3f pisze...

Dziękuję ślicznie! :) Pozdrawiam/Karola