2008-06-25

Scrapnij Mnie! - cz. 2

Jakiś czas temu rozpoczęłyśmy wewnętrzną zabawę w wymianę scrapami, o czym pisałam szczegółowo TUTAJ. Dziś prezentacja kolejnego scrapa:

Nr 2 - Karola dla Beaty:
Scrap 30 x 30 cm, w roli głównej - Nikodem ;)
Uwagi: Tym razem sama obrabiałam zdjęcie, zależało mi na tym, aby je mocno rozjaśnić, wyostrzyć, wydobyć dużo bieli i nadać zdjęciom ciekawego efektu, do tego celu użyłam m.in. filtra Urban Acid, który znajduje się na Action Central.
Tym razem kolorystyka nie sprawiła mi żadnego problemu, postanowiłam skomponować zdjęcia z pastelowymi papierami i dodatkami.
Zdjęcia drukowałam na satynowym papierze wizytówkowym o gramaturze 280, zarówno zdjęcia jak i część dodatków strzępiłam na brzegach distresserem od Tima Holtza, używałam tuszy Rangers - Peeled Paint oraz Walnut Stain. Malowałam farbami To-Do w kolorach Sky i Cream.
Użyłam także farb Pebeo Touch do wykonania wzoru z kropek 3D, tym razem jednak kropki malowałam mniej precyzyjnie, nie dbając o ich równą wielkość czy regularne odstępy.
Papier bazowy to Butterfly Dot Garden Green Daisy D's, tytuł scrapa "NIK" zrobiłam za pomocą tekturowych, samoprzylepnych liter Stamperii, świetnie nadających się do podmalowywania czy stemplowania. Jeśli o stemplowaniu mowa - tutaj użyłam stempli Kelly Panacci "Borders 2" i "Frames". Drobne dodatki to ścinki błękitnego papieru, tektura falista podmalowana wyżej wymienionymi farbkami, włóczka, sznurek, mały tag, brązowy cienkopis i kwiatki Prima Daisy Crazy Savannah.
A o to efekty:


/Karola

6 komentarze:

aaaasssssaaaaa pisze...

juz pisałam u Ciebie... mistrzostwo.. tyle świetnych delalików i cudna calość:)

Niebiesko_Oka pisze...

mnie to samo słowo od razu po obejrzeniu scrapa przyszło na mysl: MISTRZOSTWO!!!
Wszystko co robisz jest takie zwiewne, romantyczne i z sercem.
Twoje prace sa dla mnie inspiracją. Zachwycają.

ibisek pisze...

Mniam.
Bardzo smaczny ten scrap. I nikodem świetnie wyszedł na zdjeciach.
BRAWO

. pisze...

I would love to download "Yummy Yummy kit" but it´s no more avaiable =(
Is any place to download it?
I love you stuff.
Thanx

ScrapLab / s3f pisze...

Pięknie dziękuję za miłe słowa! :)
Pozdrawiam!
Karola

ScrapLab / s3f pisze...

Uwielbiam dostawać takie prezenty! Nikodem chyba jeszcze nie ma takiego słodziakowego scrapa:D I publicznie obiecuję, że jak tylko trochę ogarnę wszechobecny chaos to zaraz szykuję rewanż:)
~~Beata~~