2008-06-30

Wakacje!

Nadeszły wakacje a ja powróciłam do wirtulanego świata. Po długaśnym odwyku od internetu, dosyć bogatym w różne nieoczekiwane wydarzenia czerwcu, najchętniej tradycyjnie wyjechałabym na wakacje- ale nie tym razem. Tym razem przeprowadzam się; chyba już milionowy raz, ale teraz chyba na dłużej. I pojawia się pytanie-czy tradycyjnie podczas wakacji nie będę miała czasu na scrapy? Bo od kilku lat wakacje to scrapowa posucha i mam cichą nadzieję, że tym razem będzie lepiej. Trzymajcie kciuki, bo ilość zdjęć 'do albumów' zaczyna przerastać najśmielsze oczekiwania:) A dzisiaj tylko jeden scrap 30x30cm, który przypomina mi wpaniałe zeszłoroczne wakacje. Powstał już na początku czerwca, ale jakoś nie miałam okazji wrzucić go na bloga. Dobrze, że Karola czuwa. Buziaki:)
~~Beata~~

4 komentarze:

Karola Witczak pisze...

No, to oficjalnie też - Witaj w Domu :* W kwestii zapełniania wakacji scrapowo - będę Cię pilnować :D

truskawkaM pisze...

scrap jest REWELACYJNY ! te kolory, zdjecie i kompozycja :O bomba !

ScrapLab / s3f pisze...

Krola, pilnuj, pilnuj, bo wakacyjne lenistwo to straszna choroba;)
Truskawko, te kolory tak polubiłam, że wszędzie za mną chodzą i nie mogą sie odczepić:)
~~Beata~~

Agnesingap pisze...

Uwielbiam oglądaćTtwoje prace są świetne:)