2009-02-17

Kolorosfera nr 1 - Podsumowanie

Pierwsza Kolorosfera za nami! Z takim oto próbnikiem należało się zmierzyć:

Na nasze wezwanie nadeszło kilka wspaniałych prac, w różnych stylach i formach, są i kartki, jest scrap, jest i ramka; sama także zdołałam powalczyć z zadanym schematem kolorów, który - według Waszych opinii okazał się niełatwy! Na tym jednak polega wyzwanie, aby nie było zbyt łatwo, aby się odrobinę natrudzić, zmierzyć z czymś, zmobilizować do czegoś, przełamać, a jednocześnie świetnie przy tym bawić. Mam nadzieję, że prace, jakie wykonały uczestniczki wyzwania zainspirują Was do dalszej, już nieograniczonej czasem, zabawy z naszym pierwszym próbnikiem kolorów! A oto nadesłane prace:


Mamuta:



Finn


Berberis/Monika



Mirabeel



Renia



i jeszcze ja - Karola:


Jak świetnie zobaczyć ile odcieni mają nasze prace, w jak różnych stylach i przeróżnymi technikami stworzone, a łączy je tylko kolor :D

Swoje opinie można wyrażać w komentarzach :)

W międzyczasie przejrzałam nasze rodzime sklepy scrapowe w poszukiwaniu zadanych kolorów. Nie było łatwo, o ile wszystkie odcienie koloru morskiego, oraz fioletu - udało się znaleźć raczej bez trudu, o tyle tajemniczy miodowo - musztardowy jest odcieniem rzadko spotykanym. Biel pomijam, ponieważ nie ma z nią absolutnie żadnych trudności.

Oto co udało mi się odszukać, z pewnością to nie wszystko, ale na pierwsze próby z tym schematem w zupełności wystarczy.

Papiery:

1. Samatha Ivy Crate Paper /2. Static Tight Crate Paper /3. Greek Revival Daisy d's /4. Out & About NO. 2 My Mind's Eye Blue Paisley/5. Bohemia 2 The Little Moments Dots/Light Blue My Mind's Eye


Dodatki:

1. Kwiaty - Gotta Buy Basics Flourish Flowers – Purple with Purple / 2. Kwiaty - Gotta Buy Basics Flourish Flowers – Blue with Blue/ 3. Ozdobne kartki w formie notesu - Paperie Jurnaling Book Poolside / 4. Kwiaty - Got Flowers? 515140/ 5. Kwiaty - Espirit Aqua 518479 / 6. Guziki ozdobne Papermania Fioletowe/ 7. Ćwieki 3 mm Papermania Purpurowe i Liliowe/ 8. Ćwieki 3 mm Papermania Żółte i Pomarańczowe/ 9. Kwiaty - Got Flowers? 515133/ 10. Kwiaty - Got Flowers? 515119




Tusze:

1. Ink It Up! Lavender Pigment Ink/ 2. Tim Holtz's Distress Ink Pads - Mustard Seed / 3. LollipopTeal Pigment Stamp Pad/ 4. Tusz Pigmentowy Brilliance Pad Pearl Purple/ 5. Surf's Up Pigment Ink Pads/ 6. Tim Holtz's Distress Ink Pads - Scattered Straw/ 7. Tusz Ancient Page - Turquoise/ 8. Tusz Ancient Page - Amethyst Pad/ 9. Tim Holtz's Distress Ink Pads - Dusty Concord




* zdjęcia prezentowanych materiałów pochodzą ze stron podlinkowanych sklepów :)



Jestem pewna, że znalazłoby się jeszcze wiele więcej scrapowych gadżetów do odszukania, ale tę kwestię pozostawiamy wszystkim chętnym do dalszej zabawy z tym schematem kolorów :)

Dzięki serdeczne za udział w zabawie! Jeszcze dziś po południu pojawi się kolejny schemat kolorów, z którym będziemy walczyć kolejne dwa tygodnie :) Zatem - sympatycznego dnia życzę i do miłego popołudniowego :)



/Karola

6 komentarze:

Tores- pisze...

Kartki Mamuty są przepiękne, ale absolutnie oczarował mnie skrap Finn, z tym rozdzieleniem kolorów na dwie strony zdjęcia. Jestem zachwycona.

I czekam na kolejne kolorystyczne wyzwanie, może tym razem mi się uda :)

BETIK pisze...

No pięknie wyszło!!! Tyle pomysłów, odcieni i różnorodności... Dobrze, że choć wy nie wybieracie najlepszej pracy:) Ja też czekam na nast zestawienie kolorystyczne...

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Świetne prace!!

finnabair pisze...

o rany, super te prace, zwłaszcza kartki mamutowe mnie urzekły....jak teraz patrze na te kolorosfery, to wychodzi mi, ze jakoś te moja strasznie wściekłe kolory...ale co tam - innych w domu nie miałam, a zapas koloru fiolet - milka to już całkiem wołał o pomstę do nieba :)

mamuta pisze...

Dzięki dziewczyny :*

Sama pewnie bym się na taki zestaw kolorystyczny nie pokusiła ...
Super wyzwanie i świetne, różnorodne prace

U mnie tez ciężko z takimi kolorami, dlatego wykorzystałam tescowy papier do pakowania prezentów i zwykły, wrzosowy- pognieciony i potuszowany

Finn, ty to potrafisz w każdym kolorze zrobić coś w swoim stylu :*

Niecierpliwie czekam na następne kolorki :*

Unknown pisze...

Ale super te wyzwania!!!!!!!!!!!!!!
Nawet ja się załapałam na scrapa ;-) He he he