2009-04-07

Międzynarodowe Dni Kraftu




Miniony, intensywny i pełen wrażeń weekend spędziłam w warszawskim Blue City na Międzynarodowych Dniach Kraftu, gdzie na zaproszenie firmy Kreativ - renomowanego dystrybutora markowej pasmanterii (hurt) miałam przyjemność prezentować zastosowanie wstążek w scrapbookingu. Do używania wstążek nikt nie musi mnie namawiać, jestem od nich zwyczajnie uzależniona, ich ilość w moich pracach jest czasem zatrważająca, ponieważ jest to jeden z materiałów, bez których na swojej scrapbookingowej drodze zwyczajnie nie mogę się obejść. Pocieszającym jest fakt, że nie jestem w tym "bziku" osamotniona, prawie każda scraperka ma słabość do wstążek, tasiemek, sznureczków, aksamitek, koronek :)

Niedawno zaczęłam przygodę ze wstążkami hiszpańskiej firmy Safisa, której dystrybutorem jest właśnie Kreativ. Ostatnimi czasy, dzięki współpracy z Kreativ mam okazję i niekłamaną przyjemność testować mnóstwo różnych rodzajów wstążek, a podczas Dni Kraftu na stoisku Kreativ udało mi się stworzyć całą górę kartek z zastosowaniem tych właśnie :) oraz zaprezentować wstążki Safisy w moich starszych pracach. Jako, że byłam jedynym przedstawicielem świata scrapbookingu podczas tych targów - zainteresowanie było spore i udało mi się zwrócić uwagę zarówno na ideę scrapbookingu samą w sobie, na ogromne mozliwosci plastyczne jakie daje, oraz na magię i charakter wstążek jaki nadają każdej z prac.

Zdecydowany prym w moich ostatnich pracach wiodły wstążki w kratkę, które potocznie nazywamy "cottage", oraz cudowne, mięsiste i delikatne wstążki satynowe dwustronne - zakochałam się w nich bez pamięci! Od pierwszego wejrzenia, a raczej przy kolekcji ubiegłorocznych kartek bożonarodzeniowych, wówczas natknęłam się na nie w warszawskiej pasmanterii - Pasja - gorąco polecam do wszystkich prac, którym chcemy nadać lekkości i szyku, oraz kiedy trudno znaleźć odpowiedni odcień - gama 70 kolorów powinna być satysfakcjonująca! Teraz także będzie można zobaczyć w moich pracach szereg fantazyjnych, niespotykanych taśm, niekiedy tematycznych, z którymi będę miała przyjemność pracować :)


Nie ukrywam, że bardzo się cieszę z nawiązanej współpracy i serdecznie dziękuję za ten miło i kreatywnie spędzony weekend Firmie Kreativ, oraz moim niezrównanym przyjaciołom i znajomym.


3 komentarze:

-Renia- pisze...

Oj tak, te wstążki są super. Już je wcześniej widziałam, ale będąc na tych Dniach Kraftu miałam okazję OBEJRZEĆ jeszcze więcej i przyznaję są ŚWIETNE. Najchętniej bym weszła w posiadanie wszystkich kolorów, nawet turkusów i seledynów. A nuż się przydadzą w kolorosferze :D.

Gratuluję możliwości współpracy z Kreativ. Bo te wstążki są rewelacyjne. Uściski.

Zuza pisze...

Byłam widziałam :) Ale ciebie niestety akurat nie było, szkoda, że nie udało mi się ciebie poznać osobiście :( Ale obejrzałam na żywo twoje prace i muszę powiedzieć, że są o wiele ładniejsze niż na zdjęciach. Zwłaszcza alum motylkowy piękny!

ibisek pisze...

SUPer!
Gratulacje :)