2009-04-06

Kolorosfera Nr 4 - Podsumowanie + Nr 5


Minęły kolejne dwa kolorowe tygodnie! Ostatni słodki próbnik wywołał przezabawne dyskusje, których tematem był "ten właściwy odcień seledynu". Ostatecznie doszło do tego, że w pracowni zaczęło się testowanie mas pod kątem seledynowatości, a test pt.: "podaj mi proszę seledynowe nożyczki" wykazał jednoznacznie, że nie ma sensu rozwodzić się nad rzeczonym tematem. Każdy ma taki seledyn - jaki sobie znajdzie w scrapowej przestrzeni :

Oto próbnik, którego "5 minut" właśnie mija:



A oto prace nadesłane na wyzwanie, piękne testowanie próbnika!


Brises (kartka)

Lena_WZ (kartka)



Mamami (scrap 30 x 30)




Mirabeel (kartka)


Renia (scrap 20 x 20)


Tores (kartka)


Zielicha (kartka)


Wspaniałe prace - kolejny raz dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu! Cieszę się ogromnie, kiedy piszecie, że dobrze Wam się pracowało z danym próbnikiem, a kiedy piszecie, że "było ciężko" to tym bardziej się cieszę, bo to znak, że przełamujemy się odrobinę i wchodzimy w nową, inną, niekoniecznie charakterystyczną dla siebie - kolorosferę :)

A teraz trochę materiałoznawstwa: inspiracje ze sklepowych półek:
Papiery:





Dodatki:


1. Bittersweet Kalkomania Sweetheart Brown, 2. Brokat sypki Pastel Pink Glitter, 3. Farba Acrylowa Ciemny Brąz, 4. Ćwieki 8 mm Papermania Neutrals, 5. Kwiatki Prima Esprit, 6. Kwiatki Prima Got Flowers, 7. Tusz Pigmentowy Brilliance Perłowy, 8. Distress Ink Walnut Stain, 9. Ćwieki mix 5+8 mm Papermania Perły, 10. {note}worthy Shimmer Alpha Pink


Jeszcze raz bardzo dziękuję za świetne prace wyzwaniowe, mam nadzieję, że w kolejnej edycji Kolorosfery także frekwencja dopisze, tym bardziej, że próbnik tym razem będzie... hmmm... jaki?


*****************************************************************


O - taki :) Niespodzianka? Nie ma turkusopodobnych :) Z własnej nieprzymuszonej woli zapodaję kolory, których boję się jak ognia :) Lubię je tylko i wyłącznie w czyichś pracach, ale przeciez trzeba próbować :) Próbnik dedykuję mojej przeuroczej kolezance, która ma dziś urodziny, a są to jej ulubione kolory :) Mam cichą nadzieję, że nie tylko jej :)))

Słownie:

Bordo ---> Granat ---> Ecru ---> Jasny niebieski :)))))

Z tym próbnikiem będziemy się bawić do 20.04.2009 :) Zapraszam!

Życzę dobrej zabawy!

10 komentarze:

mamami pisze...

Kolory fantastyczne, choc jak może powinnam o ie dopytac :)))))

Brises pisze...

nooo, niezłe, niezłe, w obróbce przyjemne, ale w zestawieniu wszystkie razem wcale nie łatwe:)

Tores pisze...

Jeśli ten drugi od lewej nie jest "turkusopodobny" to jaki on jest??
Bardzo proszę nazwać słownie podane kolory :) Wtedy w razie wątpliwości znajdę sobie odpowiednio podpisany tusz i będę miała wzornik, tak jak zrobiłam przy seledynie ;)

W sprawie seledynu jeszcze, to te kwiatki, które figurują pod nr 5 moim zdaniem są turkusowe, hehehe. Nie jest łatwo, oj, nie jest łatwo :)

jaśminowasia pisze...

przegapiłam i nie wysłałam do Was mojej kartki upsss, ale na blogu mam;) zamotanie u mnie ogromne, nowy próbnik świetny, łatwo nie będzie jednak, pierwszy to brąz czy bordo, monitor słaby, albo może oczy...hahahha

Tores pisze...

Hehe, brąz czy bordo, dla mnie to pierwsze to czerwony :)
Zdecydowanie prosimy o dookreślenie słowne kolorów :)

jaśminowasia pisze...

Tores ;)

mamami pisze...

u mnie jest czerwony, granat, błekit i biały i tego sie będę trzymać :)))))

Zielicha pisze...

No ładnie! Kolory super, nie będzie łatwo :D
Pozdrawiam

Tores pisze...

A czerwony, granat, błękit i biały to wyłącznie morsko mi się kojarzą.

Karola pisze...

Ooo hoho, ale dysputa! :D Już wstawiam kolory "słownie" :D Co monitor to inny próbnik ;D