2009-04-06

Kolorosfera Nr 4 - Podsumowanie + Nr 5


Minęły kolejne dwa kolorowe tygodnie! Ostatni słodki próbnik wywołał przezabawne dyskusje, których tematem był "ten właściwy odcień seledynu". Ostatecznie doszło do tego, że w pracowni zaczęło się testowanie mas pod kątem seledynowatości, a test pt.: "podaj mi proszę seledynowe nożyczki" wykazał jednoznacznie, że nie ma sensu rozwodzić się nad rzeczonym tematem. Każdy ma taki seledyn - jaki sobie znajdzie w scrapowej przestrzeni :

Oto próbnik, którego "5 minut" właśnie mija:



A oto prace nadesłane na wyzwanie, piękne testowanie próbnika!


Brises (kartka)

Lena_WZ (kartka)



Mamami (scrap 30 x 30)




Mirabeel (kartka)


Renia (scrap 20 x 20)


Tores (kartka)


Zielicha (kartka)


Wspaniałe prace - kolejny raz dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu! Cieszę się ogromnie, kiedy piszecie, że dobrze Wam się pracowało z danym próbnikiem, a kiedy piszecie, że "było ciężko" to tym bardziej się cieszę, bo to znak, że przełamujemy się odrobinę i wchodzimy w nową, inną, niekoniecznie charakterystyczną dla siebie - kolorosferę :)

A teraz trochę materiałoznawstwa: inspiracje ze sklepowych półek:
Papiery:





Dodatki:


1. Bittersweet Kalkomania Sweetheart Brown, 2. Brokat sypki Pastel Pink Glitter, 3. Farba Acrylowa Ciemny Brąz, 4. Ćwieki 8 mm Papermania Neutrals, 5. Kwiatki Prima Esprit, 6. Kwiatki Prima Got Flowers, 7. Tusz Pigmentowy Brilliance Perłowy, 8. Distress Ink Walnut Stain, 9. Ćwieki mix 5+8 mm Papermania Perły, 10. {note}worthy Shimmer Alpha Pink


Jeszcze raz bardzo dziękuję za świetne prace wyzwaniowe, mam nadzieję, że w kolejnej edycji Kolorosfery także frekwencja dopisze, tym bardziej, że próbnik tym razem będzie... hmmm... jaki?


*****************************************************************


O - taki :) Niespodzianka? Nie ma turkusopodobnych :) Z własnej nieprzymuszonej woli zapodaję kolory, których boję się jak ognia :) Lubię je tylko i wyłącznie w czyichś pracach, ale przeciez trzeba próbować :) Próbnik dedykuję mojej przeuroczej kolezance, która ma dziś urodziny, a są to jej ulubione kolory :) Mam cichą nadzieję, że nie tylko jej :)))

Słownie:

Bordo ---> Granat ---> Ecru ---> Jasny niebieski :)))))

Z tym próbnikiem będziemy się bawić do 20.04.2009 :) Zapraszam!

Życzę dobrej zabawy!

10 komentarze:

mamami pisze...

Kolory fantastyczne, choc jak może powinnam o ie dopytac :)))))

Anna Zaprzelska pisze...

nooo, niezłe, niezłe, w obróbce przyjemne, ale w zestawieniu wszystkie razem wcale nie łatwe:)

Tores- pisze...

Jeśli ten drugi od lewej nie jest "turkusopodobny" to jaki on jest??
Bardzo proszę nazwać słownie podane kolory :) Wtedy w razie wątpliwości znajdę sobie odpowiednio podpisany tusz i będę miała wzornik, tak jak zrobiłam przy seledynie ;)

W sprawie seledynu jeszcze, to te kwiatki, które figurują pod nr 5 moim zdaniem są turkusowe, hehehe. Nie jest łatwo, oj, nie jest łatwo :)

jaśminowasia pisze...

przegapiłam i nie wysłałam do Was mojej kartki upsss, ale na blogu mam;) zamotanie u mnie ogromne, nowy próbnik świetny, łatwo nie będzie jednak, pierwszy to brąz czy bordo, monitor słaby, albo może oczy...hahahha

Tores- pisze...

Hehe, brąz czy bordo, dla mnie to pierwsze to czerwony :)
Zdecydowanie prosimy o dookreślenie słowne kolorów :)

jaśminowasia pisze...

Tores ;)

mamami pisze...

u mnie jest czerwony, granat, błekit i biały i tego sie będę trzymać :)))))

Zielicha pisze...

No ładnie! Kolory super, nie będzie łatwo :D
Pozdrawiam

Tores- pisze...

A czerwony, granat, błękit i biały to wyłącznie morsko mi się kojarzą.

Karola Witczak pisze...

Ooo hoho, ale dysputa! :D Już wstawiam kolory "słownie" :D Co monitor to inny próbnik ;D