2009-05-25

Kolorosfera nr 7 - Podsumowanie!

Podobno "dałam czadu" z ostatnim próbnikiem? :)))Wybaczcie, czasem pozwolę sobie na takie szaleństwa, niegroźne, za to jakie inspirujące! Do tego stopnia, ze sama - mało tworząca w tak soczystych i tak przemieszanych barwach - pokusiłam się o próbę i spodobało mi się! :) 

Przypomnijmy sobie zatem próbnik:



A oto przegląd nadesłanych przez Was prac, oraz moja skromna próba szaleństwa kolorystycznego :) Te soczystości tak radośnie nastrajają, przywołują na myśl lato, beztroską zabawę i same pozytywne wibracje, zobaczcie sami co udało się stworzyć przez ostatnie dwa tygodnie:

Cynka (Lo)


Tores (kartka)


Karola (Lo)


Kamilcia_W (kartka)


Jolutka123 (komplet - kartka i notes)


Brises (Lo)


Wikk77 i Krzyś (laurka)



Szaleństwo, ale czy nie fantastyczne, inspirujące? Bardzo dziękuję za piękne prace nadesłane w ciągu ostatnich 2 tygodni! 

Zobaczcie także jakie cudownie kolorowe materiały, pasujace do 7 próbnika oferują nasze scrapowe sklepy:

Papiery:

Tym razem nie pojedynczo, a w zestawach. Znalazłam dwa zestawy papierów i dodatków, które świetnie pasują do naszego próbnika, dodatkowo obydwa zestawy spod szyldu jednej marki Fancy Pants:


Dodatki:



Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu, mam nadzieję, że ostatni próbnik przysporzył Wam udanej zabawy i zostaniecie z Kolorosferą na dłużej? :) Serdecznie zapraszam - nowy - 8 już próbnik - jeszcze w poniedziałek  :)


4 komentarze:

Anna Zaprzelska pisze...

Ależ się soczyście i kolorowo zrobiło:)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

nie był łatwo kolorki takie soczyste znaleźć - gazety ciełam ;-}

Cudeńka Wam Dziewuszki powychodziły!!!

Kamilcia_W pisze...

ja bawiłam się świetnie i czekam na kolejny zestaw

ifciunia pisze...

Super prace :)
Zrobiło się kolorowo, czuć już lato. Ja też trochę próbowałam swoich sił (turkus taki trochę oszukany ale cóż, jak się nie ma ...)Nie wiedziałam,że zdjęcia się przesyła (buraczewo i tyle). Chętnych do obejrzenia mojej interpretacji zapraszam na bloga http://ifciunia-ifciuniaispka.blogspot.com/2009/05/sodziakowy-mini-albumik-o-wymiarach-10.html