2009-05-26

Kolorosfera nr 8!

Zapraszam do kolejnego wyzwania, tym razem próbnik będzie aktualny od dziś do 08.06.2009 :) i prezentuje się następująco:



żółty ---> różowy ---> fiolet ---> błękit

I jeszcze kilka słów dodatkowo, odpowiadając na Wasze pytania:

fantastycznie jeśli uda się wykonać prace z pełnego próbnika, lecz pozwalamy sobie na pewne ułatwienie dodając neutralne kolory takie jak: czerń, biel czy ecru, jeśli to pasuje do naszego pomysłu. Zasady wyzwania są elastyczne i głównie chodzi o próby z zadanym zestawem kolorów + dobra zabawa :)

Mała prośba: jeśli nie sprawi to Wam kłopotu - przesyłajcie zdjecia zmniejszone  do 500 x 500 px, a jeśli macie ochotę - dopiszcie adres swojego bloga, bądź galerii - z przyjemnością podlinkuję je przy nicku, lub umieśćcie na pracy tzw. znak wodny ze swoim nickiem/logiem itp.:)

Serdecznie zapraszam i pozdrawiam!

5 komentarze:

UHK Gallery pisze...

Ciągle się nie mogę w terminy wstrzelić, może tym razem się uda, choć dla mnie masakra kolorystyczna, a matulu, nawet nie wiem czy coś takiego u siebie znajdę, no ale za to jakie wyzwanie.....

Agnieszka/Mirabeel pisze...

O mamo ale kolory!!

cyganicha pisze...

Niesamowite zestawienie... A ja mam takie nieśmiałe pytanie - czy każdy może wziąć udział w wyzwaniu? Na przykład taki ktoś, co to nie może zabrać się za scrapowanie, bo ciągle czasu brakuje i potrzebuje bata nad sobą w postaci terminów, żeby móc wreszcie cokolwiek zrobić :)?

ScrapLab / s3f pisze...

Oczywiście, każdy może wziąć udział, wystajavascript:void(0)rczy tylko wykonać pracę z zadanym próbnikiem, przesłać ją na e-mail scrappy3friends@gmail.com i czekać na podsumowanie :)
Pozdrawiam!
Karola

divette pisze...

kurcze...
a ja dziś taką kartkę zrobiłam xD
właśnie w takich kolorach...
już wysyłam :D