2009-06-12

Kolorosfera nr 8 - Podsumowanie!

Tym razem z niemałym poślizgiem, ale za to z dużo większą frekwencją!

Z przyczyn "niezależnych" podsumowanie nam się opóźniło, lecz nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, ponieważ nawet w ostatnich dniach dosyłałyście swoje prace stworzone przy użyciu ostatniego próbnika! A próbnik wyglądał tak:


A tak wyglądają Wasze cudne prace, wszystkie razem (to mój ulubiony moment w Kolorosferze). Tym razem - nowość - wśród rodzimych dzieł - pojawia się praca koleżanki z zagranicy - Anny, czyli Miro/Миро:


Divette (kartka)




Brises (kartka)




Cyganicha (kartka)



Cynka (notesy)




Kamilcia_W (kartka)



Lena_WZ (kartka)



Mamami (Layout)




Miro/Миро (Layout)


Renia (Layout)


Wikk77 (kartki)



Pięknie dziękuję za udział w zabawie, nieustająco ogromnie się cieszę, że zmagania z kolorami sprawiają i Wam radość, zachęcam gorąco do dalszej zabawy, oraz do cofnięcia się do poprzednich edycji, minionych próbników, naprawdę warto, nigdy nie wiadomo, kiedy jakiś nielubiany dotąd kolor stanie się jednym z ulubionych!


Tutaj powinien się znaleźć przegląd sklepowych półek, ale z okazji "długiego weekendu", opóźnienia z podsumowaniem i kilku innych, jak najbardziej "niezależnych" przyczyn - wyjątkowo nie będzie, wybaczycie?


w zamian za to natychmiast dorzucam nowy próbnik, 9 już:




Tak, tak słyszałam to zgrzytanie zębami! Nie zgrzytać, nie kręcić nosem - scrapować! :* Uściski!

Karola

13 komentarze:

Tores- pisze...

Jakie zgrzytanie? Przecież to jest wreszcie zestaw idealny :)

mamami pisze...

Oj tym razem próbnik świetny. Zobaczysz zaraz Tores sie dopisze z zachwytem ;)

Anna Zaprzelska pisze...

Próbnik rewelacyjny:)

Lena Wz pisze...

Sama przyjemność tworzenia :-)

mamami pisze...

Hihi Tores była pierwsza :)))

ScrapLab / s3f pisze...

Ech dziewczyny :D ale niespodzianka! A dla mnie ten próbnik łatwy nie jest! o! Ale napewno coś zrobię :D
K.

Kamilcia_W pisze...

bardzo podoba mi się próbnik, myślę że będzie łatwiej, pozdrawiam

divette pisze...

może i z tym się zmierze...
a gwoli świsłości :D
podaję mojego bloga http://caladivette.blogspot.com/
praca numer 1 :)

MonaGee pisze...

no to proszę na kolorosfere nr 9.
debiut z różem ;)

http://made-by-monalisa.blogspot.com/2009/06/debiut-na-lo-sie.html

MonaGee pisze...

wrzucam siebie

http://made-by-monalisa.blogspot.com/2009/06/debiut-na-lo-sie.html

Tores- pisze...

O rany, na śmierć zapomniałam o tym wyzwaniu, ale okazuje się, że zrobiłam mimo woli :)

Drugi skrap z tego wpisu:
http://warsztat.pucia.pl/2009/06/19/ustka-x2/

A może coś jeszcze zdążę do poniedziałku.

mamami pisze...

ja też zrobiłam, matko ale mi szło po grudnie, nie ma to jak wybrac męskie zdjecie to zestawu z rózem :))))
zdjecia poleca mailem, jutro pewnie.

Barb Słomińska - Mucia pisze...

Moje pierwsze wyzwanie.. heh az sie boje.. :P

http://kyiio.blogspot.com/2009/06/7-moje-pierwsze-wyzwanie.html