2009-06-19

Wieści z frontu & małe zmiany

Zdecydowanie mało tutaj ostatnio wieści z warsztatu ScrapLabowego, głównie dlatego, że 99 % prac prezentuję na swoim karolowym blogu, a chcąc uniknąć powtórek po sąsiedzku - ten, służbowy bądź co bądź blog - żyje własnym życiem. Życie to powolne, bywa, że zupełnie niemrawe, a ja targana wyrzutami sumienia z jednej strony, oraz brakiem czasu na regularne prowadzenie dwóch blogów - byłam w kropce, od dość dawna. Rozwiązanie jest jednak logiczne i od dziś w rozdwojeniu jaźni - dwa blogi pozostaną, z pewną drobną, lecz znaczącą zmianą:

Wszystkie moje prace komercyjne, czyli powstałe pod szyldem ScrapLabu będzie można oglądać TUTAJ, natomiast na swój blog zapraszam po zupełnie prywatne karolowe projekty, oraz prace nie związane z SL. Mam nadzieję, że ta zmiana zmobilizuje mnie do tworzenia regularnie zarówno z jednej jak i drugiej działki, a wszyscy odwiedzający obydwa blogi będą mieli co oglądać. :) Jeszcze tylko trochę kosmetyki na lato i mam nadzieję odświezyć i jeden i drugi.
Reszta to niespodzianki ;)
__________________________________________

Dziś prezentuję kawałek albumu, który spędzał mi sen z powiek w ostatnim czasie. Album powstał na prośbę rodziców dzieci kończących przedszkole - jako prezent dziękczynny dla właścicieli tegoż. Album ma wymiary 25 x 25 cm , każda ze stron prezentuje jedno dziecko z grupy, dodatkowe strony przedstawiają zdjęcia grupowe, podziękowania i autografy przedszkolaków :)

Wyszedł bardzo gruby, pękaty album, pełen radosnych kolorów, pstrokaty, wypełniony uroczymi dziecięcymi zdjęciami, listami ulubionych rzeczy oraz dodatkami związanymi z kazdym z nich. Do jego stworzenia wykorzystałam m.in. mix kilku kolekcji Kelly Panacci oraz rub-onsy Royal & Langnickel.


Dzisiaj dzieciaki wręczały album podczas uroczystości zakończenia roku, mam nadzieję, ze obdarowani docenią ten niebanalny upominek prosto z serca :)
W ostatnim czasie powstały takze nowe komplety upominkowe, które znalazły miejsce w Galerii Pakamera :

Na koniec przypominam o trwającej - 9 edycji Kolorosfery! :) (to samomobilizator, swojego scrapa jeszcze nie mam!) :)
Pozdrawiam ciepło!

3 komentarze:

-Renia- pisze...

Świetny pomysł z blogami.

Album sympatyczny i na pewno spodoba się obdarowanej osobie.

A komplety.... jak zwykle....

Powaliła mnie kartka do kompletu Tajne Receptury. Jest taka... brak mi słów.

Zamawiam taką kartkę oddzielnie. Mogę? Plizzz....

Buziaki. -Renia-

Monia vel bobinia pisze...

świetny pomysł z tym albumem na zakończenie roku przedszkolnego !!!
wykonanie jak zwykle perfekcyjne :)

mamami pisze...

Album na pewno sie spodoba. sama taki robiłam dla wychowawczyni Michała, z która żegnali sie po trzech latach. pani była wzruszona do łez...a ja taka przejęta, że nie zrobiłam ani jednego zdjecia tego albumu :))))