2009-06-22

Kolorosfera nr 9 - Podsumowanie!



Nadesłałyście wspaniałe prace, które prezentuję poniżej, wśród nich także moja, skusiłam się na ten próbnik, choć zestaw kolorów wydawałby się zupełnie "nie mój", efekty naszych zmagań z 9 próbnikiem zobaczcie sami:

BRISES (Layout)


KAROLA (Layout)


MAMAMI (Layout)


MIRABEEL (Kartka)


MONALISA (Layout)


MUCIA (Kartka)


SENTIMENTI (Layout)


TORES (Layout)


Materiałoznawstwo:

Skoro mi się tak ostatnio na zmiany zebrało - pomyślałam nad jeszcze jedną. :) Doszły do mnie głosy, że moja mozolna prezentacja produktów ze sklepowych półek to praca syzyfowa, że pewnie nikt z tego nie korzysta... chciałabym wierzyć, że jest inaczej, :))) Dlatego wymyśliłam, że od tej pory będzie prezentacja połowiczna :) Pokażę z jakich materiałów skorzystałam tworząc swoją pracę na Kolorosferę - przyjemne z pożytecznym - zmobilizuję się do regularnej odpowiedzi na własne wyzwanie, a jednocześnie zainspiruję materiałoznawczo.
Zatem - oto, czego użyłam do stworzenia swojego scrapa "Welcome Spring":


Dziękuję jeszcze raz za udział w zabawie i za mobilizację także dla mnie :)))
Nowy - 10 próbnik jeszcze dziś wieczorem! :) Zapraszam~!

2 komentarze:

Anna Zaprzelska pisze...

świetna robota i zadziwiające jak wiele soczystych kolorystycznie prac z tak delikatnego zdawałoby się próbnika... A Twoje materiałoznawstwo śledziłam zawsze:)

Barb Słomińska - Mucia pisze...

kurcze fajnie zobaczyc tu swoja prace :)

materiałoznawstwo zawsze bardzo pomocne - bo ja na przyklad nie rozrozniam papierow, stempli, rubonsow itp.. konkretna nazwa zawsze przydatna :) jak nie dzis to kiedys :)