2009-07-07

Kolorosfera nr 10 - Podsumowanie!


Znów mijają 2 tygodnie i znów pora na kolejne podsumowanie, tym razem dziesiątej już Kolorosfery.
W tej edycji bawiłyśmy się takim oto próbnikiem:


Mimo okresu urlopowego - frekwencja dopisała i otrzymałam kilka cudownych prac. Wielkie brawa dla Was, a dla mnie ogromna radość, że tym razem same layouty- scrapy! Poza moją realizacją, którą w tej edycji jest dla odmiany - kartka :))
Zapraszam do obejrzenia prac podsumowujących10 Kolorosferę:

ENCZA


EWIK21






MIRABEEL


RENATA (Digi Lo)







A oto, z czego powstała moja kartka tym razem - jak zwykle mix przeróżnych produktów:

1.

Citrus Cardstock - Flower Honey Comb with Glitter, 2. Webster's Pages - Feather Your Nest - Vine, 3. Kwiatki Quick Pick Coral Reef Prima, 4. Two-of-a-Kind 3-D Stickers, 5. Tattered Angels - Glimmer Mist Spray - Jazz Blue


Ogromnie dziękuję za udział w zabawie i zapraszam do następnej edycji!!!
Nowy próbnik - już jutro rano! ;-)

4 komentarze:

Tores- pisze...

Pokazujesz Glimmer Mist i robisz płonną nadzieję, że jest dostępny gdzieś u nas, buuu... Super jest ta mgiełka, nie tracę nadziei, że wreszcie ktoś ją sprowadzi.

Karola Witczak pisze...

Oj, na pewno ktoś ją w końcu sprowadzi, to rewelacyjna sprawa, dlatego też ją pokazuję :)) Haloo sklepy!!? Glimmer Mist potrzebny!! :))

Unknown pisze...

prace piękne ;-)

Molly pisze...

chyba najbardziej podoba mi sie praca... LENAWZ ;)) obszycie na półkolu i ręcznie robione kwiaty ładnie się ze sobą łączą ;]