2009-07-08

Kolorosfera nr 11 i trochę dodatków :)

Posta z nowym próbnikiem zamierzałam wstawić rano, ale pechowo zaspałam i dopiero niedawno wróciłam do domu, bez dłuższych wstępów spieszę zatem z pokazaniem Wam z jakimi kolorami przyjdzie nam się zmierzyć w najbliższych dwóch tygodniach. Kolorosfera 11 trwa od dziś do 22.07.2009:



Dla ułatwienia:

ciemny niebieski ---> czerwony ---> brązowy ---> zielony

I jak Wam się podoba? ;-)

----------------------------------------------------------

Na dokładkę dorzucę kilka ostatnich prac zamówieniowo - galeriowych, same gruuube notatniki, lecz tym razem parę nowości rozmiarowych:

Te trzy można nabyć w Pakamerze:

2 x 11 x 15 i 7 x 15 cm


A te powstały na zamówienie:

A5 i 15 x 15 cm


Pozdrawiam ciepło!!


7 komentarze:

Lena Wz pisze...

Super! Zabieram się do roboty! :-)

Niebiesko_Oka pisze...

notesiki są cuuuuuuudowne!!!
mega kolorowe, a nowe rozmiary są jak najbardziej fajowe :D

Zielonooka pisze...

ale te notesy są cuuudne:)

zgagi pisze...

Czy Jennifer McGuire wiedziała o najnowszej kolorsferze. Zobaczcie ot jedna z jej najnowszych kartek http://www.heroarts.com/cardmaking/cardIdea.cfm?cardID=4054

Karola Witczak pisze...

Dzięki dziewczyny! :*
Zgagi - jestem pewna, że nie wiedziała :))), ale super zobaczyć pracę z takim zestawieniem kolorów zanim zrobię podsumowanie próbnika. Wielkie dzięki! :)

zgagi pisze...

oto moja kartka. Wiem że to nic odkrywczego, ale chciałam użyć mój nowy nabytek, dziurkacz MS
http://www.twopeasinabucket.com/pg.asp?cmd=display&layout_id=1510716

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

i mój komplecik :-)
tzn. kartka i scrap - bo konik się nie załapie (bez brązu i zieleni on ;-))
http://cynkowepoletko.blogspot.com/2009/07/may-kon-na-biegunach.html