2008-02-18

W ramach życzeń


Pieczątki "Build A Frame" firmy Prima Marketing, Inc. już dawno z ogromną siłą zawładnęły moim sercem. To była miłość od pierwszego wejrzenia, która spełniła się na krótko przed Walentynkami pod postacią prezentu z tejże okazji. A ponieważ trudno było wybrać tylko jeden zestaw, mój Walenty stanął na wysokości zadania i obdarzył mnie zestawem "Build A Frame I" i "Build A Frame II" . Do tego nowe tusze Tima Holtz'a i mogłabym zamieszkać w hotelu Scrapowy Raj:) Tylko obowiązki i ograniczony czas, a do tego koszmarne zmęczenie objawiające sie zawsze o tej porze roku nie pozwalają mi na 24-godzinny pobyt w wyżej wymienionym przybytku rozkoszy. Czy ktoś zna przepis na dobę-z-gumy czy inny matrix?
~~Beata~~

Pieczątki o takiej nazwie same podsunęły mi do głowy pomysł na serię kartek "W ramach..."



4 komentarze:

Yovi pisze...

hahaha

ja tez zakochalam sie w nich od pierwszego wejrzenia :D

swietne znalazlas zastosowanie dla nich :)

ja uzywalam ich calkiem inaczej :)

Anonimowy pisze...

Cześć, świetny blog :) Naprawdę Wasze prace są rewelacyjne. Umieściłam Was u mnie w linkach. Pozdrawiam!

lalalla pisze...

super pomysl, mam pytanie, czy te napisy "w ramach urodzin" czy to są stemple czy ręcznie pisane a moze nadruk?

Beata pisze...

dziękuję:)
doris, napisy są wydrukowane czcionką 'scriptina'.